هزینه جراحی بینی در ساری

هزینه جراحی بینی در ساری چقدر است ؟ با توجه به مورد استقبال بودن جراحی بینی در میان جراحی های زیبایی ، ابتدایی ترین سوالی که در ذهن متقاضی این عمل ایجاد می شود ، میزان هزینه ای است که فرد باید صرف کند. هزینه اعلام شده توسط جراح متخصص به عوامل متعددی مرتبط است که سعی نموده ایم در این مقاله سایت دکتر محمد حسین ارزاقی  به جوانب مختلف آن بپردازیم تا اگر شما نیز خواهان دانستن و اطلاعات کافی در این خصوص هستید ، اطلاعات تازه ای در این زمینه کسب نمایید.

 

هزینه جراحی بینی - دکتر ارزاقی

 

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی در ساری

به طور کلی این هزینه ها شامل تکنیک اتخاذ شده از سوی پزشک معالج منتخب شما ، مشاوره ، آزمایشات ، منطقه جغرافیایی کلینیک یا بیمارستانی که قصد انجام رینوپلاستی در آن جا را دارید و موارد دیگری دارد که در ادامه این مبحث به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

  • هزینه مشاوره قبل از عمل

به طور کلی جهت اقدام به هر گونه عمل زیبایی نیاز است فرد مشاوره و تحقیق در آن مورد داشته باشد که همین امر منوط به یک جلسه مشاوره نزد پزشک معالج منتخب است. در این جلسه می توانید تمامی سوالات مازاد بر هزینه جراحی بینی ، که در ذهن شما شکل گرفته است را مطرح نمایید تا نوع تغییرات مورد نیاز برای بهتر و مطلوب تر شدن شکل بینی شما اتخاذ گردد. علاوه بر این ، اقدامات قبل از عمل  و مراقبت های پس از آن نیز از سوی دکتر ارائه می شود و نگرانی های بیمار در این خصوص کاملا برطرف می شود. با توجه به نکات گفته شده طی جلسه ، از نظر روحی فرد به آرامش رسیده و آمادگی نسبی را پیدا می کند. البته برخی پزشکان برای ارائه مشاوره قبل از عمل ، مشاوره آنلاین نیز داشته و همین مساله می تواند موجب صرفه جویی گردد.

  • هزینه آزمایشات قبل از جراحی

هزینه جراحی بینی در ساری شامل هزینه ای است که به منظور انجام تست های خون و عکس برداری و غیره بایست پرداخت شود. این آزمایشات شامل موارد زیر می شوند:

  1. آزمایش خون
  2. عکسبرداری از قفسه سینه
  3. سی تی اسکن

تمامی موارد یاد شده مستلزم صرف هزینه هستند چرا که مشمول پرداخت بیمه ای نمی شوند.

  • هزینه عکسبرداری از صورت

قبل از انجام عمل و معمولا در جلسه مشاوره ، از زوایای رخ و طرفین نیم رخ شامل سمت چپ و راست صورت عکس برداری می شود تا تغییرات قبل و بعد از عمل را بتوان بررسی و ارزیابی نمود. اغلب جراحان این عکس برداری را در داخل مطب خود انجام می دهند و در صورت ارجاع به آتلیه ، هزینه ها کمی بیشتر می گردد.

  • هزینه عمل بینی – بیهوشی

در تکنیک های جراحی به روش باز و بسته ، بسته به میزان تغییرات و اصلاحات مورد نیاز بینی فرد ، نیاز است از بی حسی و بیهوشی برای آماده شدن فرد قبل از عمل استفاده نمود تا بیمار درد و ناراحتی را در حین پروسه تجربه نکند. در نتیجه طبیعی است که بخشی از هزینه دریافتی بیمارستان یا کلینیک مربوط به هزینه داروهای مصرفی جهت بیهوشی و بی حسی بیمار باشد.

  • هزینه کلینیک و بیمارستان

بسته به محل و منطقه جغرافیایی تعیین شده از سوی دکتر که می تواند بیمارستان باشد یا کلینیک ، هزینه این بخش متفاوت است. چرا که تجهیزات و امکاناتی که که این دو مکان ارائه می دهند ، متفاوت است. در هر صورت تعیین کننده اصلی یکی از این دو محل ها ، پزشک معالج منتخب شما است. با این حال افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه ای هستند و نیاز است ریکاوری آن ها با دقت و مراقبت بیشتری طی شود ، بیمارستان برای عمل در نظر گرفته می شود و هزینه ها بر اساس آن پایه ریزی می گردد. علاوه بر این ، شهر و لوکیشنی که برای عمل تعیین شده است در میزان هزینه به طور مستقیم دخیل اند.

  • هزینه جراحی بینی – دستمزد پزشک

در این بخش لازم است به دستمزد دریافتی جراح بینی منتخب بیمار اشاره نماییم. این دستمزد به طور مستقیم به تبحر و تجربه دکتر بستگی دارد. برای دریافت نتیجه بهتر و مطلوب تر از رینوپلاستی ، بهتر است الویتتان را از هزینه به نتیجه تغییر دهید. بدین معنی که تبحر و تجربه دکتر از میزان هزینه برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. بدیهی است هر چه تغییرات مورد نیاز برای بهتر شدن شکل و فرم بینی بیشتر باشد ، صرف انرژی و زمان بیشتری را از بهترین جراح بینی ساری ، دکتر محمد حسین ارزاقی می طلبد و بالطبع هزینه عمل بینی نیز افزایش پیدا می نماید. از جمله عوامل هزینه ساز دراین مورد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بینی استخوانی یا گوشتی
  • میزان ضخامت پوست
  • نیاز به پیوند غضروف یا عدم نیاز به آن

هزینه جراحی بینی بعد از پروسه

هزینه عمل بینی بعد از اتمام پروسه شامل تهیه نمودن داروها و پمادهای تجویز شده است که ضروری است بعد از عمل تا مدت زمانی مشخص از سوی فرد استفاده شود تا عوارض ناخواسته مانند عفونت در وی بروز نکند. علاوه بر این هزینه معاینه و ویزیت های پس از آن جهت تعویض چسب نیز از جمله مواردی هستند که از سوی بیمار باید در نظر گرفته شوند.

هزینه انواع جراحی بینی

براساس فرم انتخابی فرد میزان هزینه ها نیز می تواند متغییر باشد. در ادامه توضیحی مختصر در این رابطه ارائه داده ایم.

  • عمل بینی فانتزی

با توجه به نیاز به تغییرات گسترده در جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی ، مانند کوچک کردن بینی ، قوس فراوان بر تیغه بینی و غیره هزینه جراحی بینی فانتزی به دلیل پیچیدگی های آن افزایش پیدا می نماید.

  • رینوپلاستی طبیعی 

در طی این عمل به دلیل این که تغییرات با هدف رفع قوز و پهنای بینی اتفاق می افتد و نیاز به اعمال تغییرات فراوان در حین جراحی بینی طبیعی وجود ندارد ، هزینه ها معمولا کمتر است.

  • عمل زیبایی بینی استخوانی 

در جراحی بینی استخوانی به دلیل اینکه از پیچیدگی های زیادی برخوردار نیست ، هزینه کمتری در قیاس با سایر بینی ها دارد.

  • جراحی زیبایی بینی گوشتی

با توجه به ویژگی های بینی های پهن ، نظیر پوست ضخیم و بزرگی آن ، معمولا زمان این عمل طولانی تر بوده تا تغییرات لازم برای متناسب نمودن فرم بینی صورت پذیرد. دشوار بودن این جراحی نیز در هزینه ها بی تاثیر نخواهد بود.

پوشش بیمه ای هزینه جراحی بینی

اغلب شرکت های بیمه ای هزینه های عمل های زیبایی را پوشش نمی دهند بنابراین این جراحی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که عمل بینی با هدف درمان مشکلات ساختاری بینی باشد که منجر به مشکلات تنفسی برای فرد می گردد ، احتمال اینکه بخشی از هزینه توسط شرکت بیمه ای شما قابل پرداخت باشد ، افزایش می یابد. باید به این نکته توجه داشت که پزشک لازم است مشکلات تنفسی را تایید نماید تا شرکت بیمه ای درصدی از هزینه را بپذیرد. انحراف بینی ، پولیپ بینی و غیره از جمله مواردی هستند که تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button