جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یکی از حالت های جراحی بینی است که بر روی دماغ های با خصیصه گوشتی مورد انجام قرار می گیرد. از بارزترین نشانه های این نوع می توان به ضخامت پوست ، گوشتالو بودن و غضروف ضعیف آن اشاره کرد. در متد های پیشین در رینوپلاستی نتیجه این فرآیند خیلی رضایت بخش نبوده است به دلیل اینکه در عمل بینی گوشتی در روش های قدیمی غضروف را تراشیده و میزان ضخامت پوست را کم کرده اند. این روند موجب شده که پس از گذشت مدتی بینی به شرایط اولیه باز گردد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه پزشکی دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نخواهیم بود. دکتر محمد حسین ارزاقی با معاینه بالینی فرد متقاضی و مشاهده ساختار آن به فرد تمامی توصیه ها را انجام داده و پس از آن روند عمل زیبایی بینی را آغاز می کند. اگر شما نیز دارای بینی با علائم گوشتی هستید و قصد اعمال تغییراتی را دارید ، بهتر است با دقت بسیار ادامه متن را پیگیری کنید.

 

جراحی بینی گوشتی + دکتر محمد حسین ارزاقی

 

آیا بینی شما نیز گوشتی است ؟

دکتر ها با بیانی ساده به ما کمک کرده اند که بتوانیم در تشخیص انواع بینی بتوانیم آگاهی کافی داشته باشیم. متخصصین با تعریفی از خصیصه های بینی گوشتی به شما کمک می کنند که بدانید نوع دماغ شما کدام است؟! بنابراین در ادامه به این تعاریف می پردازیم ؛ همانطور که گفته شد ، این نوع دارای پوستی با ضخامت بالا می باشد و بر روی سطح پوست دارای منافذ باز متعدد خواهد بود. از بارزترین نشانه های این نوع می توان به ضعیف بودن غضروف آن اشاره کرد. در فرم ظاهر نیز دارای پره های باز و گشاد می باشند که تمامی موارد ذکر شده موجب تفاوت بینی استخوانی از بینی گوشتی می باشد. طبیعتا اگر شما نیز این علائم را دارید ، دارای بینی گوشتی هستید. خواندن و توجه به این متن عمدتا برای این دسته از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین سن برای عمل بینی گوشتی

معمولاً بازه سنی 18 تا 41 سالگی، بهترین زمان برای عمل بینی گوشتی در نظر گرفته می‌شود. اما چرا این بازه سنی انتخاب می شود ؟

اتمام رشد جسمی : تا زمانی که رشد جسمی به طور کامل به پایان نرسیده، عمل بینی گوشتی توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است بعد از عمل، بینی دوباره شروع به رشد کند و نتیجه عمل به هم بریزد.
حالت کشسانی و ارتجاعی پوست : پوست بینی های گوشتی ضخیم تر و چرب تر از بینی های استخوانی است. به همین دلیل، جراح برای عمل بینی گوشتی نیاز به پوستی دارد که کشسانی و ارتجاعی مناسب داشته باشد تا بتواند به خوبی روی اسکلت جدید بینی قرار بگیرد.

البته این نکته نیز وجود دارد که این فقط یک بازه سنی کلی است و ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد.
چند نکته مهم که باید درباره عمل بینی گوشتی به خاطر داشته باشید :

  • فرد باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد تا بتواند عمل جراحی را به خوبی پشت سر بگذارد
  • حتماً با یک جراح باتجربه و ماهر مشورت کنید.
  • انتظارات واقع‌بینانه‌ای از نتیجه عمل داشته باشید.
  • تمام عوارض و خطرات احتمالی عمل را از جراح خود بپرسید.
  • قبل از عمل، تمام آزمایشات و معاینات لازم را انجام دهید.
  • بعد از عمل، به تمام دستورالعمل‌های جراح خود به دقت عمل کنید.

چه افرادی مناسب جراحی بینی گوشتی هستند؟

طبیعتا هر فردی گزینه مناسبی برای انجام عمل بینی گوشتی نیستند. زیرا در مرحله اول بهتر است که فرد از سلامت روح و جسم برخوردار باشد. چونکه فرد باید از اقدام خود اطمینان کامل داشته باشد و راهی برای پشیمانی وجود ندارد. برای آنکه مطمئن شوید از اینکه شما جزو بهترین کاندیدای جراحی بینی گوشتی هستید بایستی در جلسه مشاوره اولیه شرکت کنید و بهترین دکتر پس از مشاهدات مورد نیاز متوجه این موضوع شود که شما می توانید از تکنیک جراحی بهره مند شوید یا خیر؟!

دقت داشته باشید که اگر تحت تاثیر تبلیغات ماهواره و شبکه های مجازی قرار گرفته اید و تصمیم نهایی را در ارتباط با عمل کردن بینی دارید باید به عرض برسانیم که شما متقاضی مناسبی نخواهید بود. زیرا شخصی که با دیدن عکس و فیلم ها تصمیم گرفته است که فرم بینی خود را دستخوش تغییراتی کند ؛ توقع این را دارد که کاملا شبیه به عکس یا فیلمی باشد که دیده است. به این موضوع دقت نشده است که آناتومی دماغ هر کسی با دیگر متفاوت بوده و نتیجه عمل زیبایی بینی برای هر فرد منحصر به فرد خواهد بود و هیچ دو بینی را نداریم که کاملا شبیه به یکدیگر باشد. به طور معمول آن دسته از کسانی که در فرم بینی خود دارای عیوب و ایرادی هستند از بهترین کاندیدای جراحی زیبایی بینی گوشتی به شمار می آیند.

✔ جراحی بینی گوشتی تحت نظر دکتر ارزاقی در مازندران 

بازگشت پذیری از ایرادات عمل بینی گوشتی!

می توان به طور واضح گفت که به طور معمول از هر سه نفری که درخواست رینوپلاستی را دارند از جراح این سوال را خواهند پرسید که آای فرم بینی گوشتی برگشت پذیر است؟!یا خیر؟! در جواب به این پرسش مطرح شده باید به عرض برسانیم که طبق گفته های بالا می دانیم که با عمل بینی گوشتی به وسیله بهترین متد دیگر دچار همچین حالتی نخواهید بود. بهترین جراح با استفاده از بهترین متد و ارائه راهکارهای جهت تقویت و بازسازی غضروف دیگر از این قبیل اتفاقات در پس عمل بینی رخ نخواهد داد.

جراحی بینی گوشتی در بانوان با آقایان چه تفاوت هایی دارد ؟

همانطور که می دانیم صورت بانوان در مقایسه با آقایان از ظرافت بیشتری برخوردار است در نتیجه بینی های ظریف تری را دارند. اما این بدین منظور نیست که خانم ها بینی گوشتی ندارند. بلکه بدین معناست که انجام جراحی بینی گوشتی در میان مردان به نسبت زنان از درصد بیشتری برخوردار است. انجام این پروسه همواره چالش برانگیز بوده به علت داشتن غضروف ضعیف بهترین دکتر عمل بینی گوشتی ساری بایستی محتاطانه روند را پیش ببرد که نیاز به تقویت غضروف نباشد. شایان ذکر است که در انتخاب دکتر بی شک به این امر توجه کرده اید که سلامت شما از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد. در نتیجه وقتی دکتر عمل بینی را درست انتخاب کرده باشید دیگر جای نگرانی برای چالش های حین جراحی بینی گوشتی وجود ندارد.

تقویت غضروف در عمل بینی گوشتی

یکی از مهمترین خصیصه های بینی های گوشتی، ضعیف بودن غضروفی است که سراسر ساختار را فرا گرفته است. به همین دلیل در برخی از بیماران جهت فرم دهی بهتر به دماغ، جراح بینی گوشتی در ساری نیازمند پیوند گرافت های غضروفی می باشد. این اقدام بیشتر برای پیشگیری از افتادگی های نوک بینی انجام می شود چرا که پوست به خودی خود نمی تواند نوک بینی را بالا نگه دارد. استفاده از غضروف ها، در مقاوم نمودن و خوش فرم کردن بینی نقشی اساسی داشته و به همین دلیل در عمل بینی گوشتی از این تکنیک بیشتر استفاده می شود. با این حال پیوند غضروف در جراحی ترمیمی بینی نیز قابل استفاده است. با تقویت نمودن پایه و نوک بینی به واسطه غضروف ، اصلاح تغییرات در شرایط بهتری صورت می پذیرد. پیوند گرافت در عمل بینی گوشتی، باید توسط جراح بینی زبردست و با تجربه انجام شود تا بهترین نتیجه از آن حاصل گردد.

منابع مورد استفاده از غضروف در جراحی بینی گوشتی

انتخاب نوع غضروف در موفقیت آمیز شدن عمل بینی گوشتی نقشی تاثیرگذار دارد. اگر پزشک به دنبال راهکاری برای بهبود پل بینی یا نوک آن باشد، بهتر است از غضروف بدن خود فرد استفاده نماید. تامین غضروف مورد نیاز برای بهبود فرم بینی از گوش و دنده خود فرد نیز میسر است. این کار به نحوی انجام می شود تا کمترین میزان اسکار از آن بر نواحی گوش و دنده بر جا بماند.

  • غضروف گوش

غضروف گوش به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالای آن، گزینه مناسبی برای پیوند است. نرم بودن آن موجب می شود بهترین جراح  بتواند آن را به شکل مورد نظر خود درآورد تا به واسطه آن فرم بینی اصلاح شود. با این حال استفاده از آن برای نوک بینی مناسب تر است و در قیاس با آن، نمی توان از غضروف نرم گوش برای تقویت پل بینی بهره برد چرا که این بخش از دماغ نیازمند استحکام بیشتری است.

  • غضروف قفسه سینه

اگر به دلایلی دکتر خوب عمل بینی گوشتی در ساری نتوانند از غضروف گوش برای اصلاح و فرم دهی بینی استفاده نمایند، می توان با برشی کوچک در قفسه سینه آن را تامین کرد چرا که این عضو غضروف زیادی در خود جای داده است. سفت و صاف بودن غضروف خارج شده از قفسه سینه فرد این امکان را به وجود می آورد که هم برای تیغه بینی هم برای پل دماغ از آن بهره برد. استحکام بالا و حفظ کردن ساختار غضروف در طولانی مدت، استفاده از آن را در جراحی بینی گوشتی محبوب نموده است و اغلب جراحان بینی تمایل دارند از این عضو برای استخراج غضروف بهره برند.

  • غضروف مصنوعی

در صورتی که تحت هیچ شرایطی نتوان از گوش و قفسه سینه گرافت را تامین کرد، استفاده از غضروف های مصنوعی در دستور کار جراح بینی قرار می گیرد. البته نمی توان به سادگی از عوارضی که این مصنوعات از خود بروز می دهند عبور کرد و پزشک باید برای اقدام به انجام به آن، تمامی جوانب و عوارض احتمالی را بسنجد چرا که احتمال واکنش های بدن به آن دور از انتظار نیست.

 

جراحی بینی گوشتی - دکتر ارزاقی

 

ضروریات پیش از جراحی بینی گوشتی

  • انتخاب هدف

طبیعتا هر کسی برای انجام کارهای زندگی باید هدف و مقصودی داشته باشد که انتظار نتیجه نهایی برای او شیرین باشد و از دیدن پایان کار لذت ببرد. جراحی بینی گوشتی نیز با داشتن هدف برای فرد لذت بخش تر می شود. داشتن هدف به این معنا است که تنها بخاطر دیدن یک عکس زیبا از یک بازیگر یا هر فرد دیگر شما نیز بی علت و بی اساس تصمیم به تغییر فرم بینی خود را بگیرید. کاملا امری طبیعی است که با دیدن زیبایی ها شما نیز خواستار آن باشید اما با توجه و در نظر گرفتن خود و شرایط جسمانی بهتر است انجام شود که بعد از انجام عمل بینی گوشتی دچار دلزدگی یا پشیمانی نشوید.

  • انتخاب دکتر

در این مورد باید دقت و صبر بسیاری را خرج کنید. همان اندازه که به این موضوع اهمیت دهید نتیجه رینوپلاستی مطابق میل شما خواهد بود و از پایان کر میزان رضایت بیشتری دارید. انتخاب بهترین جراح بینی در ساری می تواند مهره موثری در کاهش میزان عارضه های احتمالی باشد بنابراین در صورت سکونت در ساری، می توانید به دکتر خوب مراجعه نمایید.

علل انجام جراحی بینی گوشتی

  • بهبود پل بینی
  • کاهش چربی ها
  • تقویت و استحکام غضروف
  • جمع شدن پره ها
  • کاهش سایز بینی گوشتی

عوارض رینوپلاستی برای بینی های پهن و گوشتالو

در روند جراحی همواره بدن به مقدار تغییراتی که به وجود می آید واکنش نشان می دهد و طبیعتا رینوپلاستی نیز که در فرم و ساختار داخلی بینی تغییراتی را اعمال می سازد نیز دارای عوارض احتمالی می باشد. به نقل از بهترین دکتر عمل بینی گوشتی در ساری وجود این عارضه ها امری کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد زیرا بعد از اتمام روند حالت های به وجود آمده برطرف شده و این تغییرات باقی نخواهند ماند. یکی از مهم ترین عارضه های بعد از جراحی بینی گوشتی تورم است که به علت ضخامت پوست طبیعتا درصد بیشتری به نسبت عمل بینی استخوانی ، ورم را تجربه خواهید کرد. به طور معمول بعد از تمام شدن دوره نقاهت این حالت برطرف شده و می توان نتیجه نهایی را مشاهده کرد. البته قابل ذکر است که عارضه های احتمالی دیگر از قبیل التهاب و کبودی و خونریزی و غیره نیز امکان دارد رخ دهد که در مقاله جراحی بینی به طور کامل به آن اشاره شده است.

آمادگی های مهم قبل از عمل بینی گوشتی

قبل از انجام جراحی بینی گوشتی باید یکسری از نکات مهم و ضروری دکتر را عملی کرد که روند را برای خود ایمن و اسان سازید. انجام آزمایشات خواسته شده برای تکمیل روند چکاپ از الزامات اولیه است که تا قبل از روز تعیین شده باید پاسخ ها را دریافت کرده باشید و به ایشان تحویل دهید. شب قبل بهتر است که دوش بگیرید و پوشش با یقه آزاد بر تن کنید که در موقع تعویض لباس کمترین حالت برخورد را با سر و صورت داشته باشد.

  • دارو و بیماری ها

بهتر است که سوابق پزشکی خود را به یک جراح بینی خوب در محل زندگی خود یا سایر شهرها مانند ساری که قصد انجام جراحی در آنجا را دارید، اطلاع دهید. اگر به دارو یا مواد خوراکی خاصی حساسیت دارید به دکتر اطلاع دهید که با آگاهی برای شما دارو تجویز کند. اگر به هر دلیلی از داروی خاصی استفاده میکنید به پزشک بگویید و در صورت نیاز برای مدتی بهتر است که مصرف آن را کنار بگذارید. اگر به بیماری فشار خون، بیماری قلبی و عروقی، دیابت و غیره مبتلا هستید حتما جراح را مطلع سازید تا با توجه به نوع بیماریتان، برای عمل و نحوه آن تصمیم گیری نماید.

  • دخانیات و الکل

وجود الکل و نیکوتین در خون برای سلامت اصلا ماده های مناسبی نیستند و از این رو بهتر است که برای مدت سه الی چهار هفته از استعمال هر نوع دخانیات بپرهیزید. وجود الکل در خون موجب کند شدن روند درمان و در مواردی ممکن است زمینه ساز بروز خونریزی در زخم ها شود بنابراین نوشیدنی های حاوی الکل را نیز کنار بگذارید. اثرات استفاده از این مواد بر پوست و بدن شما بسیار زیاد بوده و می تواند روند نقاهت شما به تاخیر بیندازد. این مواد می توانند به تنگ شدن عروق خونی بیانجامند و گردش طبیعی خون را با مشکل مواجه کنند. همچنین اثرات مخرب سیگار بر پوست، ریسک بر جای ماندن اسکار در موضع را به دنبال دارد.

  • پوست و آرایش

دکتر ارزاقی می گویند که جراحی بینی گوشتی بر روی پوست تمیز انجام میشود تا از ورود هر نوع باکتری و میکروب به بدن پیشگیری شود در نتیجه بانوان بهتر است با شوینده های مناسب پوست خود ، صورت را بشویند و عاری از هر نوع لوازم آرایشی باشند و اما آقایان ؛ طبیعتا پوست مردان تمیز است و لوازم بهداشتی و آرایشی ندارد اما رعایت این نکته مهم است که در روز مشخص شده برای عمل بینی باید صورت اصلاح شده باشد.

سایر اقدامات قبل از جراحی بینی گوشتی

اگر دماغ شما بزرگ و پهن است، از نوع بینی های گوشتی شمرده می شود که ممکن است به دلیل مختصات آن، کمی جراح با دشواری برای فرم دهی آن مواجه شود. با هدف اینکه دوره نقاهت سبک تر و با عوارض کمتری را سپری کنید، دکتر به شما توصیه می کند از انجام برخی فعالیت ها خودداری کرده و بعضی اقدامات را به انجام برسانید. توجه و رعایت مو به مو این نکات می تواند در تسهیل ریکاوری شما نقشی اساسی داشته باشد. این نکات عبارتند از:

  1. با گفتگو با دکترتان در خصوص استرس و اضطراب از بیهوشی، می توانید با ترس خود از عمل مقابله نمایید. بهتر است بدانید که با تکیه بر پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، بیهوشی کاملا ایمن بوده و نمی تواند خطر جانی برای شما در پی داشته باشد.
  2. آب بنوشید تا بدنتان دچار کمبود آب نشود. از سویی دیگر با مصرف مایعات، پوست شما به خشکی دچار نشده و جای زخم ها با سرعت بیشتری بهبود می یابند.
  3. به نوع تغذیه خود توجه کرده و تمامی مواد غذایی مفید و مغذی که لازمه بدن سالم است را در برنامه غذایی خود بگنجانید. با این کار ضعف و بیحالی در اثر از دست رفتن قوای جسمانی پس از عمل، کمتر به سراغ شما خواهد آمد.
  4. انجام آزمایشات مانند تست خون، تست بارداری ، عکس برداری از قفسه سینه و غیره ضروری هستند.
  5. تمامی آزمایشاتی که جراح بینی به انجام آن ها تاکید نموده اند را به انجام رسانده و در روز عمل با خود همراه داشته باشید.
  6. مصرف داروهای خود را طبق توصیه پزشکتان ادامه دهید تنها ممکن است جراح بینی از شما درخواست کند آسپرین ، بروفن یا موارد مشابه را محدود و متوقف کنید تا از رقیق شدن خون شما و احتمال خونریزی از بافت های دماغ، کاهش پیدا کند.
  7. محل استراحت خود را آماده نموده و ملزوماتی نظیر کمپرس سرد، پنبه، چسب بینی و غیره را از داروخانه تهیه کنید.
  8. شب قبل از جراحی بینی گوشتی شامی سبک میل کرده و تا قبل از اتمام عمل الزامیست از خوردن و آشامیدن امتناع کنید.
  9. جراحی بینی با سیکل ماهانه تداخلی نداشته و نمی تواند منجر به بروز مشکل در روند عمل شود. با این وجود در صورت پریود بودن، دکترتان را مطلع کنید.
  10. بدون تاخیر در بیمارستان یا کلینیک تعیین شده حضور پیدا کرده و از یکی از اطرافیان خود بخواهید در این روز شما را تنها نگذارند.

نکات مهم پس از اتمام جراحی بینی گوشتی

پس از اتمام روند طبیعتا بینی دچار ورم ، التهاب و کبودی می شود باید تمام دقت را به برطرف کردن این شرایط جمع کنید. در نتیجه به توصیه جراح بینی استفاده از چند بالشت در مواقع خوابیدن و استراحت را مد نظر بگیرید. این کار علاوه بر تاثیر بر میزان عراضه های گفته شده بلکه می تواند مانع خوبی برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به صورت باشد. جراحی بینی گوشتی از قبیل عمل هایی است که بعد از اتمام نیاز به رعایت رژیم غذایی خاصی نخواهد بود. اما بهتر است برای بهبود التهاب های رخ داده مصرف نمک را وعده های غذایی به حداقل برسانید.

به گفته دکتر عمل بینی گوشتی در ساری الزامیست مواد خوراکی سفت را که در مواقع جویدن فشار به فک و صورت می آید را کنار بگذارید. کبودی های صورت را به کمک گرفتن از کمپرس سرد می توان کاهش داد اگر در منزل به کمپرس دسترسی ندارید ایرادی ندارد. می توانید به کمک یک قالب یخ که درون پارچه یا حوله تمیزی پیچیده شده است ؛ بر روی نواحی کبود شده بگذارید این کار را بهتر است در چند روز ابتدایی مکررا انجام دهید. دقت داشته باشید تا موقعی که بر روی بینی گچ یا بانداژ وجود دارید تحت هیچ شرایط نباید خیس شوند زیرا احتمال بروز تغییر فرم بینی جدید وجود دارد. به همین جهت است که در اقدامات بیش از جراحی بینی اشاره شد که قبل از عمل بینی گوشتی استحمام کنید. زیرا این احتمال وجود داشت که چند روز نتوانید به حمام بروید.

🌟 قبل و بعد جراحی زیبایی بینی تحت نظر دکتر ارزاقی 

علت ایجاد ورم بعد از جراحی بینی گوشتی

میزان تورم با توجه به مواردی که در زیر آن را توضیح می دهیم در افراد مختلف متفاوت است :
نوع بینی : معمولاً التهاب پس از این پروسیجر در بینی های خیلی بزرگ و گوشتی از بینی های استخوانی بالاتر می باشد.

ویژگی های بدنی فرد : بعضی از افراد در اصطلاح بد زخم هستند ، بنابراین مدت زمان رفع کبودی و بهبود زخم در این اشخاص از سایرن بیشتر می باشد. از این رو فروکش کردن تورم در این مراجعه کنندگان در مدت زمان بیشتری کاهش می یابد.

میزان ایرادات بینی : در جراحی بینی گوشتی هر چه ایرادات قابل رفع بیشتر باشد ، اصلاحات بیشتری صورت می گیرد که در نهایت تورم ایجاد می شود.
به طور کلی باید گفت با رفع کامل ورم بینی به مدت زمان 6 ماه و یا 2 سال نیاز است. روندی طبیعی برای کاهش التهاب بینی وجود دارد که در افراد مختلف با اندکی تفاوت صورت می گیرد. در صورتیکه این روند در بعضی از متقاضیان بسیار کند بوده و حتی پس از گذشت زمان زیادی این تورم تا مقدار قابل توجهی باقی می ماند که می توان آن را با تجویز پزشک و تزریق کورتون در بینی کاهش داد. البته این کار تحت نظر و صلاحدید پزشک صورت می گیرد زیرا تزریق بیش از اندازه این ماده برای فرد مشکلاتی را نیز به دنبال خواهد داشت.

تزریق کورتون برای کاهش ورم بینی

همان طور که می دانیم با هدف کاهش تورم ، تزریق کورتن به بینی انجام می شود که در بیشتر مواقع پس از جراحی بینی گوشتی انجام می شود. میزان تورم در این نوع بینی ها به جهت ضخامت پوست آن ها بیشتر از بینی های استخوانی می باشد. در صورتی که فردی بینی استخوانی داشته باشد و بخواهد به سرعت شاهد نتیجه آن باشد با تزریق کورتن بافت های زیر پوستی اش از بین خواهد رفت ، بنابراین باید گفت در بینی های استخوانی پس از رینوپلاستی اصولا تزریق کورتن انجام نمی گیرد.

بهترین جراح بینی گوشتی کیست؟

اشخاصی که از بینی گوشتی برخوردارند و به دنبال جراحی زیبایی بینی گوشتی می باشند ، باید در انتخاب جراح بینی بسیار دقت کنند. بینی گوشتی به جهت وجود ویژگی های ساختاری که دارد نسبت به نوع استخوانی دچار محدودیت در فرم دهی بوده که این عمل حساسیت خاصی دارد. متخصص در جراحی بینی گوشتی ، به دلیل پوست ضخیم و غدد چربی فراوان ، اغلب بیشتر مشکل تنفسی موجود در بینی را برطرف می کند و نمی تواند تغییر زیادی در فرم آن ایجاد کند. از این رو یک جراح حاذق به سلامتی بیمار اهمیت وافری می دهد .منظور از محدودیت در فرم دهی بینی گوشتی این است که نتیجه این پروسیجر را نمی توان به شکل فانتزی یا عروسکی تغییر داد. از این رو نتیجه بینی گوشتی زیباجویان در نهایت به شکل طبیعی می باشد. برای اینکه از نتیجه عمل بینی گوشتی نتیجه مثبتی کسب کنید ، باید در انتخاب متخصص گوش و حلق و بینی با تجربه ، دقت لازم را داشته باشید زیرا یک جراح خوب با مهارت کافی دوره های تخصصی را گذرانده و با تجربه جراحی بسیار بالایی توانسته به رفع تمام چالش های حین عمل دست پیدا کند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم با مشاهده نمونه کارهای دکتر محمدحسین ارزاقی و میزان رضایت بیمارانش طی مراجعه به مطب ایشان ، با اطمینان کامل تحت جراحی بینی گوشتی قرار بگیرید. موارد دیگری که یک پزشک در عمل بینی گوشتی می بایست از آن ها برخوردار باشد ، عبارتند از :

  • انتظارات بیماران را با صبر و شکیبایی گوش داده و با آرامش به تمام سوالات آن ها پاسخ دهد.
  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار در زمان جراحی بینی گوشتی
  • اخلاق دلسوزانه و حرفه ای متخصص در قبال بیماران خود
  • دارای پرسنلی با اخلاق بوده و از تجهیزات پیشرفته ای برخوردار باشد.

هزینه جراحی بینی گوشتی در ساری چقدر است؟

احتساب این مورد ، نیازمند در نظر گرفتن چند فاکتور مهم در روند رینوپلاستی است که تمامی آن ها در قیمت جراحی کردن تاثیر گذار است و با در نظر گرفتن همگی می توان هزینه نهایی را به دست آورد. عبارتند از :

  1. دستمزد جراح بینی
  2. انتخاب روش جراحی
  3. مکان جغرافیایی کلینیک
  4. تیم بیهوشی
  5. آزمایشات انجام داده شده
  6. نوع بینی و میزان ایرادات موجود

تمامی موارد ذکر شده بر احتساب قیمت نهایی موثر است. به همین سبب نمی توان قیمت کلی را ارائه داد و اگر سوال مهمی به شمار می رود برای شما بهتر است که در جلسه مشاوره اولیه شرکت کرده و از جراح بینی بپرسید که با در نظر گرفتن نواقص و شرایط جسمانی شما این روند چه هزینه ای را در بر خواهد گرفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Button